26 Kasım 2013 Salı

Mustafa Kemal Atatürk - Mektuplarım || Kitap Yorumu

Kitabın Adı: Mektuplarım
Yazar: Mustafa Kemal ATATÜRK
Sayfa Sayısı: 264
Basım Yılı: 2011
Dili: Türkçe
Yayınevi: B Yayın





Sevgili Madam,
Uzun zamandan beri aramızda derin bir sessizlik hüküm sürmektedir. Onu evvela sizin ortadan kaldıracağınızı sanıyordum.
Fakat insanın tahayyül ettiği şey nadiren gerçekleşir. Bundan
Başka eşsiz ve hayranlığa layık K.B.nin getirdiği mektuplardan
sonra tatlı mektuplarınızı beklemkte haksızım. Ben Sofyada iken genç, fakat tecrübeli bir dost hanım bana diyordu ki, "bir kadın
hayran olduğu bir erkek dosta karşı duyulan saygı ve coşkunluğun tesiri altıda kalmamalıdır". Fakat bu pek mantıkî nasihatlara
rağmen çok defa bu, bir kere birine hayran olmuş hanımın bile
onunla daima tehlikeli bir tarafı olan konuşmalarına devam et-
tiğini görüyordum.Nuri Bey buraya geldi.Sizinle evinizde geçen sevimli (öğleden Sonraları) her an hatırlıyor. Hastanede meşguliyet ve eğlence mevzuları bulmanızdan memnunum.Sevgili madam, hürmetkârane duygularımı sunmama müsaade ediniz.

Kitap bittiğinde gerçekten Pınar'a teşekkür etmek istedim belki de böyle bir kategori olmasaydı şenlikte hiçbir zaman tanışamayacaktım bu kitapla.
Gerçekten Atatürk'ün yazdığı mektupları okumanın verdiği bir zevk vardı ki pahabiçilemez.
Ne desem anlatamayacağım bir güzellikte kitaptı. Atatürk'ün o içtenliğini tatmak mükemmeldi gerçekten.
Eşi dostuyla mektuplaşmaları mevcut kitapta. Bayıldım ve daha sonra tekrar okuyabileceğim bir kitap kesinlikle.
Atatürk'e dinsiz diye dil uzatanların ayrıca okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Çoğu mektubun altında kaynağı yazıyor.
Bunun dışında kitabın sonunda form gibi bir şey var Atatürk'e mektup yazıp alttaki formu bilgilerinizle doldurup yayınevine yolladığınızda yeni çıkacak Ata'ya Mektuplar kitabında mektubunuz yayınlacak ve kitap size ücretsiz yollanacaktır. 
Bende yollamayı düşünüyorum bakalım.

Puanım: (tabiki) 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...