3 Kasım 2013 Pazar

Okuma Şenliği Kış 2013

Pinuccia'nın daha önce yaz dönemin de hazırladığı Okuma Şenliği kaldığı yerden devam ediyor. Tabi ki bende severek yine yeniden katılıyorum. Ancak itiraf etmeliyim ki bu sefer ki kategoriler biraz daha zor ama pes etmek yok tabi ki.

Siz de katılmak isterseniz ayrıntılar için tıklayınız.

Etkinlik 3 Kasım - 3 Mart arası sürecek istediğiniz zaman dahil olabilirsiniz.
Şimdiden herkese eğlenceli okumalar dileyip, bu güzel etkinlik için Pınar'a teşekkür ederim.


İşte benim listem; (Zaman içerisinde değişiklikler olabilir.)
10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.
Teri Terry - 2054: Çıkış Yok (368 Sayfa) Altın Kitaplar
10 puan: Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara
Ahmet Altan - En Uzun Gece (320 Sayfa) Alkım Yayınevi  
Nadirkitap.com aracılığı ile Eskişehir Papirus Sahaftan alındı.
10 puan: Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.
Stieg Larsson - Arı Kovanına Çomak Sokan Kız (800 Sayfa) Pegasus Yayınları
15 puan: 600 Sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
Stieg Larsson - Ateşle Oynayan Kız (672 Sayfa) Pegasus Yayınları
15 puan: Nobel Ödüllü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi (592 Sayfa) İletişim Yayınları
15 puan: Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
Tarık Buğra - Küçük Ağa (479 Sayfa) İletişim Yayınları
15 puan: Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara
Alina Bronsky - Cam Kırıklıkları Parkı (232 Sayfa) İthaki Yayınları
Alman Edebiyatı.
20 puan: Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere
Stieg Larsson - Ejderha Dövmeli Kız (648 Sayfa) Pegasus Yayınları
20 puan: Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara
Sarah Jio - Böğürtlen Kışı (360 Sayfa) Arkadya Yayınları
25 puan: Yasaklamış bir kitap okuyanlara.
D.H Lawrence - Lady Chatterley'in Sevgilisi (392 Sayfa) Yapı Kredi Yayınları
1928'de yazılmış olan eser açık saçık bulunarak ABD ve İngiltere'de 1959 ve 1960 yıllarında kısa süreliğine yasaklanmıştı.
25 puan: Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
Mustafa Kemal Atatürk - Mektuplarım (264 Sayfa) Karma Kitaplar
25 puan: Yayınlanmış en az 5 kitabı olan bir yazarın ilk kitabını (yada romanını) okuyanlara.
Audrey Niffenegger - Zaman Yolcusunun Karısı (541 Sayfa) Epsilon Yayınları
25 puan: Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
Burçak Çerezcioğlu - Mavi Saçlı Kız (288 Sayfa) Yapı Kredi Yayınları
30 puan: Okumayı yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
İhsan Oktay Anar - Puslu Kıtalar Atlası (238 Sayfa) İletişim Yayınları 
1995 yılı.
40 puan: Bir üçleme veya aynı seriden 3 kitap okuyanlara.
Suzanne Collins - Açlık Oyunları Serisi Pegasus Yayınları

19 yorum:

  1. Ne güzel tüm kategorilere uygun kitaplar ayarlamışsın, benim hala birkaç kategorim boş:(
    Ama çoğu kitabımı ayarladım, bir de kütüphaneye göz atacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya zorlandım bir çoğunu evdekilerden oluşturmak için çabaladım ama 5 tane fire verdim alınacaklar bazıları:)

      Sil
  2. Çok güzel bir liste olmuş!

    YanıtlaSil
  3. en hızlı liste yalandan kopya çekmeye geldim :) kış bahcesini geçen sene severek okumuştum. keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:)
      Kristin Hannah'ın kalemini çok seviyorum zaten seveceğimden eminim:)

      Sil
    2. Telefondan yorum yazmaya çalışınca pek düzgün çümle kurulamıyor t9 ne önerirse artık :(
      En hızlı yayın yapan demek istemiştim.

      Sil
    3. Olsun canım anladım ben^^

      Sil
  4. listen süper görünüyor..ben de en kısa zamanda tamamlarım umarım ve maddelerin çok güzel duruyordu, çaldım :( kızma olur mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tamamlarsın canım daha çok zaman var.
      Yok kızmadım:P

      Sil
  5. Listenizi çok begendim. Keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, size de keyifli okumalar:)

      Sil
  6. Listeye bayıldım, bir çoğu okurum dediğimden biraz da kopya çektim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, yardımcı olduysa ne mutlu:)

      Sil
  7. Bu etkinlik çok iyi oluyor, listeleri incelemek çok keyifli. Okuma zevkini beğendiğimiz birinin listesini incelemek ise daha keyifli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum yeni kitap fikirleri ediniyorsun falan baya eğlenceli hale geliyor :)

      Sil
  8. Listen harika canim benim. Masumiyet Müzesi'ne bayilmistim ben ve Aclik Oyunlarini da Ebook olarak gözlerim bozula bozula telefonumdan okumustum. Harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masumiyet Müzesi'ni daha önce bir arkadaşımdan almıştım ama bitiremeden geri almıştı. Baya sürükleyici gidiyordu. Tekrar okuma şansı doğdu bana da Açlık Oyunlarını da taa ne zaman aldım ama bir türlü elim gitmedi okumaya şenliğe kısmetmiş:)

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...