20 Haziran 2014 Cuma

Mavi'de Komple Değişiklik!

Eveeet bugün "ay şu sosyal mediya iconlarını değiştireyim bir ya" diye başlayan değişim serüveni aldı başını gitti. 
Sosyal medya iconlarını değiştirdim. Ay şu gadget başlıklarının şeysi nasıl oluyor acaba ya falan diye bayadır merak ediyordum. Hatta bu merak aldı başını yürüdü bi ara parayla tasarım yaptırmayıda düşündüm. Ama az bir para da dönmüyor bu işte. O yüzden bugün bir google amcaya danışayım dedim. Kodlar falan beni zorlar ama kafama bir şey koyunca yaparım bu üst menü içinde geçerli zamanında yapıcam diye canım çıkmıştı. Her neyse sonunda yine bir blogger arkadaş sağolsun ayrıntılı ve gayet açık şekilde anlatmış bende ne olur ne olmaz temayı yedekleyip denedim ve sonuç gördüğünüz gibi çok ciciş oldu. Yalnız kullanacağım resmi photoshopta hazırlarken baya kararsız kaldım nasıl yapsam falandı filandı derken bir şekilde sonuca vardık. Dün de header'i değiştirmiştim zaten. Sonra dedim ki böyle kireç gibi bembeyaz nereye kadar hadi elim değişmişken bir de arkaplan kullanayım. Renk tercihim doğal olarak maviydi ama nasıl bişi olsa falan derken ben puantiye hastası biri olarak dedim bundan iyisi şamda kayısı ve sonuç bu. İçime sindi gibi ama henüz tam alışamadım bir garipsiyorum *.*
Gelelim asıl mevzuya siz bloğun yeni halini nasıl buldunuz?
Arkaplan yine beyaza mı dönsün böyle mi kalsın?
Fikirlere ve eleştireler açığım^^

11 yorum:

  1. Ayy çok şeker olmuş blogun. Bende hep maviyi kullanmak istiyordum blogumda ama pek bir çekiniyordum ya güzel olmazsa diye.Sende görmüş oldum şimdi çok güzel duruyormuş. :) Sakın değiştirme arka planı da. Böyle gayet güzel ve gözü hiç yormuyor. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu senin gibi blog tasarımı haaaarika birinden duymak büyük mutluluk ^^

      Sil
  2. bence güzel olmuş, yararlandığın kaynakları bize de söylersen çok güzel olur. :D bende yapmak istiyorum ama hiç blmiyorum. :D o yüzden hazır tema kullanıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger arkadaş yazmışım ya blogger kelimesinde link var^^ O siteden bakarak yaptım.
      Arkaplanı google polka wallpaper yazarak buldum.
      http://www.hedefdesign.com/ucretsiz-sosyal-medya-ikonlari-arsivi.html
      İkonlar burdan ama renkleriyle photoshopta oynadım ben^^
      Beğenmene sevindim ayrıca (:

      Sil
  3. Çok tatlı olmuş kii *-*

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim valla, çok tatlış olmuş :D

    YanıtlaSil
  5. .aşkım süperimsi olmuş ya eridim resmen!
    high fivee!

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, biz de yeni bir blog açtık ve tasarım olarak sizinkini çook beğeniyoruz. Hiç tasarımdan anlamadığımız için anca burayı açıp arkadaşımla gıpta ile bakıyoruz ne kadaağ güzel diye. Güzel olmuş yani özetle. :) O linke tıkladım bir şey çıkmadı, acaba tekrar paylaşma şansınız var mı?

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...