1 Haziran 2014 Pazar

Neler Okudum? | Mayıs

Niyetim bu yazıyı dün gece yazmaktı ama üşengeçliğim daha ağır bastı ve bugüne sarktı maalesef. Neyse geç olsun güç olmasın diyelim.
 Mayıs ayını 9 kitap ile kapatmış bulunuyorum.
Gelelim okuduklarıma.

1. Colleen Hoover - Umutsuz | Hopeless #1
Kesinlikle en sevdiğim kitaplardan biri oldu Umutsuz ikinci kitabını da en kısa zamanda okuyacağım^^
5/5

2. Daniel Höra - Buraya Kadarmış
GKK Okuma Etkinliği sayesinde okudum bu kitabı ve bir tanım yapmam gerekse ilginç kelimesi en uygun seçim olur.
5/4

3. Veronica Roth - Uyumsuz Serisi
Tek tek değil seri olarak yorumlayayım muhteşemdi!
Su gibi akıp giderken derin izler bırakan bir seri oldu benim için.
5/5

4. Shannon Drake - Kader Ağları | Graham #1
Kader Ağları GKK Blog Tur kapsamında olduğum bir kitaptı. Tarihi aşk sevmeyen ben için başları biraz sıkıntı olsada sonrası fena değildi. Benim gibi tarihe yabancı değilseniz, iskoç erkek tutkunuz varsa severek okursunuz.
5/3

5. Rachel Vincent - Ruh Hırsızı | Ruh Çığlığı #1
Yine çok severek okuduğum bir kitap. Öyle hızlı bitti ki arkasından bakakaldım. 2. kitap için sabırsızlanıyorum.
5/5

6.  Jennifer L. Armentrout - Köken  | Lüx #4
Çıkması için gün saymama, çıkar çıkmaz almama rağmen okumayı inanılmaz erteledim ama bitirdiğimde buna pişman oldum. Serinin en güzel kitabıydı.
5/5

7. Lauren Oliver - Deliryum | Delirium #1
Konusu beni heyecanlandırmıştı ancak biraz hayal kırıklığına uğradım. Kitap inanılmaz yavaş ilerliyor. Merakta bırakan sonu bile heyecanlandırmadı beni o kadar. Yorumu büyük ihtimal gün içinde blogta olur.
5/3.5

Haziran için bir okuma listesi yaptım ama o listenin şaşacağından emin olduğum için hiç yazmayayım :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...