13 Haziran 2014 Cuma

2 Mim Bi'Arada !

1.Hayatında en çok sevdiğin yön nedir?
Şöyle bir düşündüm de sanki hayatımda sevdiğim bir yön yok gibi hissettim bir an.

2.Sen hiç yağmurun altında ağladın mı?

Evet bir kere oldu inanılmaz rahat oluyor kimse ağladığını anlamıyor ^^

3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?

Ülkeye zararı dokunan insanların fikrini değiştirirdim.

4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?

Evet ve inanılmaz güzel oluyor su ılık ılık miss. Canım çekti:D

5.Yaşadığın en gülünç durum nedir?

O kadar çok gülünç duruma düştüm ki hangisi daha gülünç bilemedim :D Bilsem de anlatmayı seçermiydim onu da bilmiyorum *-*

6. Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin? 
Çok içmeseydi Nejat İşler iyi bir seçim olabilirdi :P



7. Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya artist oynasın isterdin?
Kendim oynamayı tercih ederim :P

8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Sokak ortasında hemde. Ben biraz sulugözüm de.

9. Süperman mi Batman mi? 
Süperman 

10.Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi’ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı? 
Hiç hatırlamıyorum gerçekten.

11. Sence hayatın anlamı nedir?
Sevdiklerinle beraber olmak.

-

1. Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş" diye sorunca ne dersiniz?
Gerçeği söylerdim.

2.Evinizde hangisi olsun istersiniz?
Koca bir oda kütüphane.

3.İntikam –soğuk yenen bir yemektir-tatlıdır-gereklidir-gereksizdir-diğer (açıklayınız)
İntikam mideye zarar veren bir yemektir.

4.Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz? 
Koyun uyandırıcı olmak isterdim. Zira milletimiz kendi fikrini beyan edebildiğinde tüm sorunların geçeceğini düşünüyorum.

Bende Pensieve ve Ejderha Camı'nı mimliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...