15 Haziran 2014 Pazar

Bu Aralar Ben #1

Yazacak bir çok yazım olduğundan her biri için ayrı bir post yazmak benim tembelliğime aykırı olduğundan bende hepsini bir başlıkta nasıl toplarım diye düşünürken aklıma bu geldi. İyi de oldu. Çünkü gerçekten hepsini ayrı ayrı yazmak büyük zulüm olacaktı.
Gezgin kızlarından Ejderha Camı yani Sinem ile buluştuk perşembe günü ve geçirdiğim en güzel arkadaş buluşması olduğuna yemin edebilirim ! Çünkü hiçbir arkadaşım kitapçı kitapçı gezmeyi, kitaplar üzerine sohbet etmeyi bu kadar sevmiyordu. Fotoğraflar buluşamanın kısa bir kısmı. İlk buluşmalar benim hiç zor olur biraz çekingen bir yapım olduğundan karnıma ağrılar girdi. Sinem ile beraber otobüse biner binmez daha Kadıköy'e gitmeyi bekleyemeden otobüste kitap takası yaptık :D
Ben ona okuması için Bela ve Deliryum'u getirdim.
Oda bana Jennifer Mcmahon - Söylemeyeceğine Söz Ver  ve Dan Brown'dan Da Vinci Şifresi ile Melekler ve Şeytanlar'ı getirdi hatta Dan Brown'ları bana hediye etti. (YERİM!)


Tabi bu kitapların ağırlığı yüzünden eve döndüğümde felç geçirecektim o da ayrı bir konu.
Kadıköy'e iner inmez ilk durağımız Akmar Pasajı oldu. Sinem test kitaplarını sattı (hemde çok iyi bir meblağa sattı asdfghjkjhgfds) sonra onun tanıdığı bir kitapçıya girdik. Kitap almadan çıktık diyebilmeyi çok isterdim ama maalesef o kadar iradeli olamadık. Sinem The Inheritance Üçlemesinin ilk iki kitabını aldı bende onun önerisiyle Vahşi Adalet'i aldım. Sonra Migrosa girip abur cubur reyonuna daldık ve soluğu Moda Sahilinde aldık. Çimlere yayılıp kitaplardan tartıştık, yemek yedik, fotoğraf çekildik. Her şey çok güzeldi taa ki kargalar cips için çevremizi sarana kadar etrafımıza 17 karganın doluşmasıyla kendimizi Tris'in kabusunda bulduk ve zor bela kaçtık asasdfghdsa :D
Ve buluşma sırasında çok güzel bir şeye de imza attık. Kitap İkizi olmaya karar verdik.
Sinem bir sürü logo yaptı çokta güzellerdi ama neden bilmiyorum benim aklıma böyle bir fikir geldi^^
Bence çokta güzel oldu ama Sinem henüz görmedi inşallah beğenir:D
Peki nedir bu kitap ikizi?
Sinem'in de okunmamış kitap sayısı benim gibi almış yürümüş durumda bu sebepten elimizde okumadığımız aynı kitapları beraber okuyup beraber yorumlayacağız. Ve ilk seçimimiz de Beni Seç serisi oldu. Evet biz okumak için son kitabın çıkmasını bekleyenlerdendik. Bu ay GKK olarak inanılmaz yoğun olduğumuz için sanırım bizim Kitap İkizliği Temmuz'a sarkar gibime geliyor ama belli de olmaz.
Kitapları daha çabuk okuyup eriteceğimizi düşünüyoruz. Umarım öyle olur. Eskiler bitsin ki yeniler gelsin öyle değil mi? asdfgfsa:D
Vee uzun zamandır yazmayı düşündüğüm Wattpad çılgınlığı. Evet dün bir blogta görünce bende artık yazayım dedim.
Solda ki benim okuma listem. Uzun zamandır wattpad hakkında çok şey duydum ama Sinem'in hikayesi Luine sayesinde bende wattpad dünyasına adım attım. Buarada okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Konusunu söylemeyeceğim ama beğeneceğinize eminim. Özellikle Young-Adult seviyorsanız bir göz atın.
Sonrasında Elif'in Evlilik Oyunu'na başladım ve su gibi akan bir hikaye oldu. Sam'e aşık olacağınızın garantisini veriyorum a dostlar.
Ve en son olarak Ölüm Kapıyı Çalınca, daha dün bitirdim ve gerçekten kendimi kitap okuyomuş gibi hissettim. Soluk soluğa bir aşk hikayesi ama hiç kolay olmuyor kavuşmaları. Yine severek okuyacağınızı düşünüyorum.
Tabi tüm bunların dışında çok berbat hikayelerle de karşılaşabilirsiniz. Bunun dışında bana da bir yazma cesareti vermedi değil onun için ayrı bir hesap açıp yazmayı planladığım gibi bir gerçek var.
Bilgisayarım bozulduğunda bir deftere taslak olarak bir şey yazmıştım ve o konu üzerinden ilerleyeceğim ama bakalım nasip kısmet belli de hiç bulaşmam:D

Bunun dışında Sinem ile buluştuğumuzda ne kadar alış veriş yapmayacağım diye dirensem deeeeeeeee;
Yine dayanamadım yine dayanamadım.
Ateş Serisini Nihan yani Pensieveb önerdi. Zevklerimiz benzediğinden güvenerek ilk 2 kitabını aldım. Ve tabiki Belalı Düğün ve Sonsuza Dek kaçınılmazdı. Tanrıçanın Savaşı ise seriyi tamamlama girişiminden ibaret oldu. Şimdi Can Yayınlarının 5 tl indirimi var ve ben ne kadar kendimi frenlesem de buna ne kadar dayanabilirim gerçekten bilmiyorum. Ama almamalıyım!!!
İşte bende işler buara böyle yürüyor. Ama yayınevlerinden bir ricam var lütfen bu kadar çok kitap çıkarmayın ya yazık günah bize de acıyın:(

4 yorum:

  1. YAV SENI ISIRMAK SERBEST MI?
    Olmasada 😂😂😂😂
    Yaşasın Mavi Ejderha ya, yaşasın kitap ikizleri.
    Resme bayıldım, bilekliği hala inatla takıyorum ve kitap almaya gideceğiz gene unutma.
    Xo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ısırmandan korkuyorum ben asdfdsasd:D
      Beğenmene sevindim kiiii , takacaksın o bilekliği zaten!!!!!!
      xoxo:*

      Sil
  2. Çok seveceksin Ateş Serisini :D Sevmezsen bi köşeye oturup ağlarım :(

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...