16 Haziran 2014 Pazartesi

Okuma Şenliği Sonu!

Bir Okuma Şenliği daha son buldu ama ben bitiremedim maalesef. ^^

Listem şöyle;

1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Lauren Oliver - Deliryum (504 syf.) Artemis Yayınları



2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Nilgün Marmara - Daktiloya Çekilmiş Şiirler (175 syf.) Everest Yayınları


3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Doğrudan kitaplara verilen o kadar çok edebiyat ödülü var ki. Benim ilk aklıma gelenler Pulitzer, Man Booker's, Yunus Nadi, Hugo, Nebula, Goncourt, Sedat Simavi. Bu kategoride seçtiğiniz kitabı belirtirken hangi yıl, hangi ödülü aldığını belirtmeyi unutmayın lütfen. Bir de Nobel gibi kitaba değil de doğrudan yazara verilen ödüller kapsam dışı.

Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde (260 syf.)  DEX Yayınları
Horn Book
Fanfare 2013 Ödülü
Kirkus Reviews
2013 En İyi Gençlik Romanı
American Library
En İyi Genç Yetişkin Romanı




4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Ben Mikaelsen - Petey  (269 syf.) Beyaz Balina Yayınları

[Yorumu 19'un da yazılcak]

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Erdal Öz - Gülünün Solduğu Akşam (304 syf.) Can Yayınları


6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Jojo Moyes - Senden Önce Ben (480 syf.) Pegasus Yayınları


7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

Susan Ee - Meleğin Düşüşü (316 syf.) DEX Yayınları

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
Geçen şenliğin en sevilen kategorilerinden biriydi. Hal böyle olunca bu şenlikte de olsun istedim.

Edit Wharton - Masumiyet Çağı (334 syf.) Altın Bilek Yayınları

9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Jennifer L. Armentrout - Köken (408 syf.) DEX Yayınları

Çıkmasını 4 gözle bekledim çıktığı hafta kitapçıya koştum ama bir türlü okumak nasip olmadı şenliğe kısmetmiş.

10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Eski, güzel eserleri keşfetmek için güzel bir fırsat. Kitabın türünün roman olması gerekmiyor. İstediğiniz edebi türde okuyabilirsiniz, yeter ki siz doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış olsun.

Jane Austen - Gurur ve Önyargı (480 syf.) İş Bankası Kültür Yayınları
[Yorumu Yazılcak]


12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.İyice düşünün taşının, seçin bir yazar. Ondan sonra kaç kitap okuduğunuzun önemi yok. 45 puanı almak için en az 1.200 sayfayı okuyup bitirmeniz gerekiyor. (Yani 500 sayfa okuyup 45 puanın 20'sini almak gibi bir durum yok.)

Veronica Roth - Uyumsuz  (516 syf.)
Veronica Roth - Kuralsız    (516 syf.)
Veronica Roth - Yandaş      (528 syf.)
Toplamda; 1560 sayfa.


Toplam da; 225 puan / 5090 syf.

3 yorum:

  1. Hemen bakmaya gelsim :)) o bir kitabı okuyamamak çok fena. Ama sen de okumak istediklerimin çoğunu okumuşsun *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 kitapla bitiremeseydim eyvallah derdim de tek kitapla bitirememek koydu bana:p

      Sil
    2. Aynen bende de öyle oldu :)

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...