2 Haziran 2014 Pazartesi

Mim # Blog Hikayem!

Çok pis heyecan yaptım daha önce bir kere mim postu paylaştım ama kimse mimlememişti asdfgnsns:D
Hilal'e burdan teşekkürlerimi iletiyorum^^
Gelelim sorularımıza;

Blog açma hikayeniz nedir?
Bloğumu 2012 senesinde açmışım ama neden ve nasıl açtım hiç bilmiyorum uzun bir süre sadece boş bir blog olarak kaldı daha sonra tumblr üstünden bazı arkadaşları takip etmeye başladım Vişne Çürüğü gibi. Sonra dedim ki bende yazayım ama ne yazayım kendi yazılarımı vs yazmayı düşündüm ama onlar için tumblr adresimi kullanıyordum. Sonra çevremde kitaplar için kimseyle konuşamadığımı gördüm ve kitap bloğu olmaya karar verdim. Böyle işte^^

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Mavi Uçurum bir anda aklıma gelen ve tüm sosyal medyada kullandığım bir isimdi buraya üye olurken de ondan vazgeçmek istemedim. Maviyi çok sevmem hayatı da derin bir uçuruma benzetmemden geliyor bu isimde.




Hangi mevsimi seversiniz?
Buna Candan Erçetin şarkısı ile cevap vereyim. "En sevdiğim mevsimdir sarı sonbahar."
Ne çok sıcak ne çok soğuk tam bir huzur mevsimi.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Aslında sonbahar gri gökyüzüyle, yağmurlarıyla, dökülen yapraklarıyla fazla karamsar bir mevsim ama bana huzuru çağrıştırıyor. O dinginlik, sessizlik ve toprak kokulu sokaklar cidden huzur verici.

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Açık ara fark ile eyeliner. Kendimi kırmızı rujla hayal bile edemiyorum o derece.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Kitap kurdu arkadaşlar, arkadaş canlısı yayınevi çalışanları. Yazarken daha dikkatli olmayı. Belki de hiç denk gelmeyeceğim kitapları blog sayesinde görüp okudum ve hayatıma bir şeyler kattım.

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak.

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Şiiri de çok severim aslında ama roman biraz daha önde.

En çok etkilendiğin film?
Filmler yapsak onu? 
My Name is Khan , Uzun Hikaye, Now is Good, The Reader, Forrest Gump, Listen to Your Heart

Hangi tür kitap/film?
Yabancı dizilere sardığımdan beri pek film izleyemiyorum ama eskiden sık sık izlerdim.
Film olarak genelde psikolojik, dram ve gerilim seviyorum.
Kitaba gelince tür ayırmam ama sürükleyicilik ve konu önemli^^

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
İkisini de tatmış biri olarak kesinlikle, öğrencilik.

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kitap okumak^^

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor. Klasikle oldum olası rahat edemem. Zorunda kalmadıkça tercih etmem.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Kitap ve kırtasiye ürünleri.

En sevdiğin yemek nedir?
Yaprak sarma ^^

En sevdiğin dizi?
Kuşkusuz Fringe.
Ama o bittiğine göre şimdi şöyle bir bakarsam izlediğim onlarca dizi arasında favorim The Originals ^^
Bunun dışında; Teen Wolf, Supernatural, How I Met Your Mother, Misfits, Pretty Little Liars, Rovenswood, Salem, Orphan Black, My Mad Fat Diary, The Vampire Diary de sevdiğim ve izlediğim diziler.
Maşallah bana!

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Zihin okumak.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Hasta olduğumda vücudumdaki tüm kemiklerin ağrımasından tiksiniyorum resmen.

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Alınacak bir iki kitap var.
Birde uzun süredir babet almak istiyorum ama istediğim gibi bir şey bulamadım *.*

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Oje yada göz kalemidir emin değilim.

Bu eğlenceli mim için Hilal'e çok tişikkir ederim.
Bende Ecrin ve  Elif'i mimliyorum <3

6 yorum:

  1. Ben cevapladığın ve zaman ayırdığın için teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim sana her zaman vakit ayırırım biliyorsun^^

      Sil
  2. Mim resmini çalmak isteyenler el kaldırsın (Ben bennn bennnn)
    The Originals hala izleyemedim. Bir oturuşta bitireceğim artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi oturuşta bitirebileceğin bir dizi zaten ^^

      Sil
  3. Ben de yaptim bu mimi ve ben seni ve kitaplarini severek takip ediyorum. Instagram da koydugun fotograflari da, tumblr adresini de. Her seyin ile seni seviyorum Mavi Ucurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa inanılmaz mutlu ettin beni gerçekten bende seni severek takip ediyorum :*

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...