4 Temmuz 2013 Perşembe

Deniz Özturhan - Kim Lan Bu Hayatımın Erkeği || Kitap Yorumu


Kim Lan Bu Hayatımın Erkeği 
Erkeklere harcadığım vakti ilime yatırsaydım mutfak aletleriyle atomu parcalamıştım"Kapakataki kız guzel değil mi?
O ben değilim, halamın kızı Asuman. 23 yaşında, pabuç gibi bir dili,ampul gibi cicikleri var. Arada etini burasım geliyor, öyle bir asi.Neyse ki konumuz Asuman değil.Bu kitapta "erkekleri cezbetmenin 55 yolu"nu bulacağını sanırsan yanılırsın bacım.Ama sana "erkekten önemli 55 şey" sayacağımdan şüphen olmasın. Şimdi "bacım" hitabım yuzunden, "Kalkın gidelim beyler, burada az sonra ağda muhabbeti yapılacak," diye silkinen beyler, az durunuz. İkinci bölumde size özel, kadınların çok da gizli olmayan dünyasına ilişkin, her evde denenesi öğretilerimizi derledik.
Tüm bu cinsi munasebetsizlikler kılavuzunun yanı sıra, güncele parmak basmaktan da geri durmuş değiliz. "Memleket nereye gidiyor? Biri cepten arayıp sorsun. Dönerken yoğurt alsın," tarzı sosyal içeriklerimiz de mevcut. Bir anarşi, bir isyeaan, bir ikrah ki sormayın gitsin.
Velhasıl, Kim Lan Bu Hayatımın Erkeği, KLBHE ekibi tarafından ıssız bir adada gerçekleştirilen deneyler sonucunda ortaya çıkan somut verilerden derlenmiş, eşsiz, bilimsel ama bir o kadar mistik bir kitaptır.
Çekirdek gibi okunur, yetmez, dişinize yapışıp hayatınıza macera katar.
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Sayfa 6
-
Kitapçıda gezerken adının beni cezbetmesi ile edindiğim bir kitap oldu kendisi. Günlük bir dille yazılmış tam plajda okumalık bir yaz kitabı diyebilirim. Edebi değeri yok gibi ama eğlenmek için birebir. Hep Oğuz Atay okuyacak halimiz yok neticede.
Neyse kitaba gelecek olursak geneli kadın erkek ilişkileri üzerine oluşmakta. Tavsiyeler, edinilmiş tecrubeler vs.
Kitabın yazarı Deniz Özturhan aynı zamanda bir blog yazarı.
Sayfasını incelemek için tıklayınız.


Puanım: 5/2
Altı Çizili Cümleler:




2 yorum:

  1. hehe oğuz atay okuyacak halimiz yok neticede kısmı beni çok güldürdü...bende dostoyevski yi yarım bıraktım malesef olmuyor okuyamıyorum ne ettiysem başaramadım sıkıldım bunaldım daral geldi bir ara heyecan sardı sonra o heyecangitti belki çok sıkıldığımda iki sayfa iki sayfa okurum .yazın harbiden çekilmiyor bu tarz kalın kitaplar.eğlenceli bir kitaba benziyor bitirdiğin...yorumuna sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğuz Atay'ın Tehlikeli Oyunları'ı bitirdikten sonra Tutunamayanları okumayı planlıyordum ama kitap bitince uzuncaa bir süre Oğuz Atay'ın yanına dahi yaklaşmayı göze alamadım:D Özellikle de yazın hiç çekilmiyor dediğin gibi daha günlük şeyler daha iyi oluyor.

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...