30 Temmuz 2013 Salı

Temmuz Ayı Biterken; Alınanlar ve Okunanlar

Temmuz Ayı Değerlendirmesi

Artık her ay bu şekilde değerlendirme yapıp neler okudum, neler aldım göreyim istiyorum. Umarım üşenmez her ay sürdürmeyi başarabilirim.
Bu ay yaşadığım bir kaç kötü olay ve doğum günüm okuma potansiyelimi bir hayli etkiledi maalesef.
Umarım Ağustos ayı daha verimli geçer.

Gelelim Temmuz Ayı Alınanlara;
Tess Gerritsen - Cerrah
Tess Gerritsen - Çırak
Tess Gerritsen - Günahkar
Tess Gerritsen - Aşk Ölümden Uyanıştır
Tess Gerritsen - Gölgesizlerin Tutkulu Dansı
Tomris Uyar - Metal  Yorgunluğu
Emrah Serbes - Erken Kaybedenler
French Oje - Keşke Ben Uyurken Gitseydin
Mustafa Kutlu - Mavi Kuş
Aslı Erdoğan - Bir Delinin Güncesi
Arthur Golden - Bir Geyşanın Anıları
Müge İplikçi - Kül ve Yel
Paulo Coelho - Veronika Ölmek İstiyor
Knut Hamsun - Victoria

Ve Temmuz Ayı Okunanlar;
Albert Camus - Tersi ve Yüzü
Deniz Erturhan - Kim Lan Bu Hayatımın Erkeği?
French Oje - Keşke Ben Uyurken Gitseydin
Jose Mauro De Vasconcelos - Şeker Portakalı
Müge İplikçi - Kül ve Yel
Tess Gerritsen - Bıçak Sırtı
Tess Gerritsen - Aşk Ölümden Uyanıştır
Tess Gerritsen - Cerrah
ve Tess Gerritsen - Çırak ile yarın bu ayı bitirmiş olucam.

Yaptığım değerlendirme sonucun da Aşk Ölümden Uyanıştır'ı blogta yorumlamadığımı farkettim. İlk fırsatta onu da yorumlamayı düşünüyorum.

Temmuz ayı biterken, size musmutlu geçecek bir Ağustos ayı diliyorum.

2 yorum:

  1. Ne çok kitap okumuşsunuz, ne güzel.Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...