27 Eylül 2013 Cuma

Jennifer L. Armentrout - Obsidiyen | Lux #1 || Kitap Yorumu

Orijinal Adı: Obsidian
Türkçe Adı: Obsidiyen
Seri: Lux 1
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Sayfa Sayısı: 360
Basım Yılı: 2012
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX
Satın Almak İçin: D&R | İdefix | Kitap Sihirbazı



Lux 1 -Obsidiyen Her şeye yeniden başlamak çok berbat.
Annemle birlikte Batı Virginiaya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.
O, ağzını açtı.
Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı.
Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.
Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemonın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.
Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar
Daemonın yanından ayrılmamaktı.

Normalde paranormal kitaplardan olabildiğince uzak dururum nedenini bende pek bilmiyorum ama tarzım değil gibi hissediyorum işte. Allah biliyor ya Lux serisini de almak için defalarca tereddütte kaldım ama son kitap alışverişimde, her yerde karşıma çıkan ve herkesin öve öve bitiremediği bu seriyi görmezden gelemedim. Aldım ve hemen başladım. KİTABI ELİMDEN BIRAKAMADIM!!

Bunca zaman tereddüt ettim diye kendime kızdım bir de. Kurgusu öyle iyiydi ki. Çok iyileri teğet geçerek artık vampir kurt adam meseleleri sıkıcı gelmeye başlamıştı. Ve bu cidden farklı  ve güzeldi.
Eğlendim okurken hemde çok fazla, Katy ve Daemon diyologları ciddi anlamda harikaydı. Ve herkes gibi bende Daemon'a hasta oldum.
Daemon; ukala, öküz, kibirli, sinirli ve uzaylı!
Katy ise onun aksine; kendi halinde bir kitap kurdu.
Kitabın asıl konusuna gelirsek;
Katy babasını kanserden kaybettikten sonra, annesi daha fazla o evde yaşayamayacağına karar verip her şeyi geride bırakıp yeni bir hayata başlamak için Florida'dan Batı Virginia'ya taşınıyorlar. Katy en yakın marketin yerini sormak için yan komşusunun kapısını çalıyor ve kapıyı yüreğini hoplatacak kadar yakışıklı biri açıyor, Daemon. Daha ilk görüşte Katy'nin içinde bir şeyler kopsa da Daemon ağzını açar açmaz kıza sinir krizi geçirtiyor. Her kelimesi ayrı terleme, ayrı hakaret. Market'in yerini öğrenen Katy hem markete doğru ilerliyor hemde Daemon'a sövüyor. Ve markette Dee ile yani huy olarak Daemon'un tam tersi olan ikizi ile tanışıyor. Dee öyle sevimli ve içten ki Katy ile yakın zamanda çok iyi arkadaş oluyorlar, her ne kadar Daemon bu dostluğa sıcak bakmayıp ikisini uzaklaştırmaya çalışsa da Katy'nin inadı sayesinde bunu pek başaramıyor. 
Zaman içerisinde Daemon'un bu kadar zıt çıkmasında bir gariplik olduğunu sezen Katy olanlara bir anlam veremese de kısa zamanda Daemon onun hayatını iki kez kurtardığında gerçekler istemeden de olsa ortaya çıkıyor. Katy'nin yan komşuları aslında uzaylı!
Olaylar umulmadık şekilde gelişip sizi hayrete düşürüyor. İlk kitap biter bitmez ikincisine sarılırken buluyorsunuz kendinizi, inanılmaz sürükleyici.


Altı Çizili Cümleler:

"Neden bu kadar dangalaksın?" Sözcükler, iyice düşünmeden ağzımdan dökülüvermişti.
"Herkes bir konuda uzmanlaşmalı, değil mi?"
"Şey, harika bir iş çıkarıyorsun." 

Oldum olası kendimi kitapların arasında kaybedebilirdim. Kitaplar her zaman memnuniyetle balıklama atladığım, bir kaçış yolu olmuştu.

Dipnot: İkinci kitabı da bugün bitirdim bir aksilik olmazsa yorumu akşam blogta olur.
Birazdan 3. kitaba başlayacağım ama beni üzen 4. kitabı beklemenin zorluğu olcak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...