29 Ekim 2013 Salı

Cumartesi İlk 10: Kitap Fuarında Almayı Planladığınız 10 Kitap

Kontrol Panelinde bu hafta ki Cumartesi İlk 10 etkinliğinin konusunu görünce, çok beğenip Sihirli Kitap bloğuna koştum ama kapı duvar oldum bir an panikledim. Meğer adını değişmiş^^
Optik'in Kitap Bloğu olmuş.

Bu hafta ki konumuz; Kitap Fuarında Almayı Planladığımız 10 kitap.
Geçen sene taşınma dönemimize denk geldiği için fuara gidememiş kahrolmuştum. Ama bu sene nolursa olsun gitmeyi düşünmekteyim. Umarım bir aksilik dizisi beni bulmaz ve gidebilirim.




Her neyse işte benim listem;
1. Jennifer l. Armentrout - Köken | Lux #4
2. Teri Terry - 2054 Çıkış Yok
3. Jojo Moyes - Senden Önce Ben
4. Jojo Moyes - Sevgilimden Son Mektup
5. Ahmet Ümit - Beyoğlu'nun En Güzel Abisi
6. Megen Shepherd - Kaçığın Kızı
7. Julianna Baggott - Pür
8. Julianna Baggott - Füzyon
9. Kelly Keaton - Karanlığın Kızı
10. Gabriel Garcia Marquez - Yüzyıllık Yalnızlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...