21 Ekim 2013 Pazartesi

Okudum Bitti 30 : Jamie McGuire - Ayaklı Bela | Beautiful Disaster #2

Orijinal Adı: Walking Disaster
Türkçe Adı: Ayaklı Bela
Seri: Beautiful #2
Yazar: Jamie McGuire
Çevirmen: Boran Evren
Sayfa Sayısı: 472
Basım Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı Yayınları




Aşıksan başın belada!
Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...
Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et.
Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Belada esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan?
Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...


Beautiful #2 mi desem yoksa 1'in bir tık geliştirilmişi mi desem bilemedim. Bu kitabı daha çok sevdim çünkü aklımdaki sorulara cevap buldum sonu  havada bitmedi bir sonuca vardırılmış şekilde olması hoşuma gitti ama ilk kitap ile bu kadar bire bir aynı olacağını bileydim sadece bunu alır olurdum. Ben kitaba Travis'in duygularını daha derinlemesine okuyacağım beklentisiyle başladım ama karşılaştığım durum beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.

Henüz ikinci kitabı okumayanlara önerim gidin bir kitapçıda son bölümü okuyun kitabı rafa geri koyun zira farklı ve güzel olan tek yer kitabın sonuydu. Geri kalan Tatlı Bela'nın bire bir aynısıydı desem yalan olmazdı sanırım. Boşa para vermiş gibi hissettim kendimi. Amaaa; kitabın sonuna b-a-y-ı-l-d-ı-m!
Tatlı Bela da olanlara ek olarak bu kitapta azıcık Travis'in duygularını görüyoruz. Ama yazar ayrılık sürecinde Travis'in yaşadıklarını çok yüzeysel geçmiş hatta direkt atlamış. Kitapta olaylara Travis'in gözünden bakıyoruz ama olayların derinleşmesi gereken yerlerde olaylar sığlaşıyor o yüzden sonlara doğru aynı şeyleri 2. kez okumaktan sıkıldığım için atlamaya başladım.
Son bölüm ise bizimkiler 11. evlilik yıl dönümünü kutluyor ve Travis, Abby'e ilk günkü kadar aşık. Bir de Abby'nin babası ile ilgili bir kaç gelişme var. Okuyun öğrenin :)


Altı Çizili Cümleler:

  • ''Lütfen geri gel,''dedim sessizce. Beni duyamazdı ama bu yokluğuyla açtığı yaranın korkunç acısından beni kurtarması için ona yalvarmama engel olmadı. 
  • Ne olduğunun önemi yok Güvercin, sen zaten bana istediğim her şeyi verdin.
  • “Artık kendimi ıspatlamam gerekmeyecek bir noktadayım, çünkü beni olduğum gibi kabul eden tek insan, en yakın arkadaşım, artık hayatımın daimi bir parçası.”

2 yorum:

  1. 11. Yıldönümü mü ?
    Ya birinci kitabı okuyorum ama pek ısınamadım argo kelimeler çok itici ayrıca bir yatak muhabbeti var cılkını çıkardılar kitabı basitleştirmiş. Yarıda bırakmamak icin okuyorum belki ilerledikce düzelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yatak olayları biraz adlı adınca olmuş ama kitaba genel olarak bakıldığında iyidi. Benim 2. kitabı sevmemin sebebi 1. ile çok benzer olmasıydı. Sadece son bölüm iyidi. Evet 11 sene geçmiş evleliklerinin üstünden çoluk çocuk falan baya güzeldi son kısım:)

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...