25 Ekim 2013 Cuma

Hediyem ve Geciken Yazar Ayları Kitabım.

Yalı Çapkını Ajans bir kitap çekilişi düzenlemişti ve bende katılanlar arasındaydım. Ancak şans bana gülmemiş ve çekilişi kazananlar arasına girememiştim. Ancak bayram hediyesi olarak bana kitap hediye etmeyi teklif ederek beni çok çok mutlu ettiler.
Bana sunulan 5 seçenekten bu kitabı tercih ettim, konusu ilgimi çekti kısa süre de okuyup yorumlamayı istiyorum.
Kendilerine tekrar tekrar teşekkür ederim, gerçekten çok mutlu oldum.

Kısmet olursa bende yakın zamanda (belki yılbaşı özel yaparım) bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyorum. Biraz gözüm korkuyor aslında az takipçim olduğu için katılım olmaz diye ama şansımı deneyeceğim artık :)


Yazar aylarına bu ay katılmayı çok istiyordum o yüzden bayram tatili girmeden daha ayın 5'inde kitabın siparişini vermiştim, Ahmet Altan kitabı da 1 lira gibi komik bir fiyata bulunca alayım demiştim ama şansıma sahaf taşınıyormuş ve kargolarda gecikme olabilirmiş. Artık bu ay okuma umudumu kaybetmiştim ama SONUNDA! 20 günün sonunda, geldi kitaplarım. Artık Olasılıksız'a ara verip 5 günde bitirip değerlendirmesini yapmaya çalışacağım.

Kasım için yazarımız Yaşar Kemal seçilmişti. Onu bizzat gidip kendim alıcam böyle aksiliklerle karşılaşmamak için.

Ve Hayırlı Cumalar, dualarınızın kabul olması dileği ile.

6 yorum:

  1. yap yap çekiliş ilk katılacak olan benim hem seninle de yüzyüze görüşmüş olurum :D inş da bana çıkar hehe :D bu arada seçimin çok gzl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh iyi madem bir katılımcım garanti oldu:D
      Teşekkür ederiiim:)

      Sil
  2. Tumblr'dan takip ediyorum. Bu gün birde blogspot oldugunu görünce cok sevindim. Cekilislere yurt disinda oldugum icin katilmiyorum ama etkinlik olarak güzel. Bende beklerim. Almanya'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim burda da takip ettiğin için:)

      Sil
  3. Hediyenizi beğeneceğinizi umarım, ben okuduğum ve çok sevdiğim bir kitap...
    :) Teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, beğeneceğimden eminim:)

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...