3 Ekim 2013 Perşembe

Okuma Şenliği 2013 Tamamlandı!

Evet okuma şenliği görevi başarı ile bitirildi aslında 18 Eylül'de tamamladım ama yazısı bugüne kaldı.
Açıkcası etkinliğe katılırken acaba bitirebilir miyim  yapabilir miyim diye endişe ettim ama hiç zorlamadı.
Ve 200 puanı tamamlamış bulunuyorum.
Umarım 2014'te de böyle güzel etkinlikler olur ve tekrar katılırım : )


Okunma etkinliği neydi, neler yaptık neler okuduk hala bilmeyen varsa sizi böyle alayım.
Toplamda 12 kitap okudum ve aralarında en beğendiğim ve etkilendiğim Paulo Coelho - Veronika Ölmek İstiyor oldu. Geri dönüp tekrar okuyabileceğim bir kitap oldu benim için. 
En sevmediğim ise Müge İplikçi - Kül ve Yel oldu ismine ve kapağına aldanıp aldım ama tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. 
Sonuç olarak 12  kitap, 200 puan, 3997 sayfa (yanlış hesaplamadıysam) 
Ayrıntılı liste için tıklayınız.

8 yorum:

  1. Süpersiniz, biz maalesef tamamlayamadık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkkür ederim, çok mu var ki tamamlamanıza? :/

      Sil
  2. Tebrikler:)

    Ben de son kitaptayım, az kaldı tamamlamama kısmetse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi tebrik ederim, kısa sürede tamamlarsınız umarım (:

      Sil
  3. Tebrikler, hesap kitap da doğru :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler canim benim. Ben Almanya'da kendi adim ile olan bir yazar bulamadim ve dogum yilimda dogmus/ölmüs bir yazar kitabi satin almadigim icin tamamliyamadim. Ama cok zevkli bir etkinlikti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım.
      İnşallah kış etkinliğinde böyle sorunlar yaşamadan tamamlarsın etkinliğini :)

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...