3 Ekim 2013 Perşembe

Jennifer L. Armentrout - Opal | Lux #3 || Kitap Yorumu

Orjinal Adı: Opal
Türkçe Adı: Opal
Seri: Lux #3
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Sayfa Sayısı: 420
Basım Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX




Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemona direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.Daemonın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimintitremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniksten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!

Kitap bittikten sonra adeta sinir krizi geçirecektim. O nasıl bir sondur? İnsan hiç mi okuyucusunu düşünmez be kadın?!  

- Bundan sonrası derin spoiler içerebilir-
Okuyanlar bilir ki Oniks'in sonunda Daemon ve Katy bir ilişkiye başlamışlardı. Opal de bu ilişkide taşlar iyice yerine oturuyor ve çiftimizin münasebeti bir hayli artıyor. Olaylar Daemon ve Katy cephesinde kusursuz ilerlerken çevrede olmadık şeyler olup bitiyor. Defolup giden Blake yine geri dönüp kuyuya bir taş atıyor ve bizim 40 akıllı luxenimiz de bu taşı çıkarmaya çalışıyor ama bu süreç içerisinde neler oluyor neler! O Blake'in kafasını yılan gibi ezmek istedim yemin ederim kitapta Ash'ten daha gıcık olduğum bir karakter varsa oda Blake'tir. Kitabın başı çok durağan ancak okurken hep böyle sürecek gibi hissedip hayıflanmayın. İlerleyen sayfalarda heyecan doruklara çıkıp son sayfalarda kalp krizi aşamasına geliyorsunuz. 
Bu kitapta öküz Daemon'dan eser kalmamıştı en azından Katy'e karşı. Böyle romantik, böyle süpriz dolu bir adam olamaz. Daemon'ın yaptığı süprizleri okurken Katy'nin yerinde olmak isteyebilirsiniz şahsen ben istedim. Her aksiliğin Katy'i bulması ve Daemon'ın onu cidden de kedicikmiş gibi her şeyden korumaya çalışması bir can sıkıcı bir hal alsada adam aşık işte naparsın? 
Tüm bunların dışında öldü zannedilen Dawson çıkıp gelmiş ve çok değişmişti. Eskiye dönebilmesine en çok Katy'nin yardımı dokunuyor diyebilirim. Ki zaten sonunda da onun Bath'ini kurtarcaklar diye olan Katy'e oluyor.

Ve beni kitap dahilinde en çok üzen ikinci şey ise Katy ve Dee'nin arasındaki gerginlik ve soğukluk oldu. Ve bu soğukluk Dee'yi Ash ve Andrew ile 'kanka' yapcak kadar derin bir soğukluktu. Kitabın sonlarına doğru Andrew ve Dee fazla yakınlaşıyor. Bilemiyorum yani benim aklıma da Katy'nin gibi geldiği gibi biraz fesatlık gelmiyor değil.

Kitabın sonunu hiç anlatmıyım çünkü yazar tam son sayfalarda vurucu darbeyi yapmış. Okuyucu kalbinden  vurmuş. Kitap bittiğinde suratınızın ortasında yumruk yemiş gibi kalakalmanız muhtemel.
Ve ben kitap bitttiğinde;

Puanım: 5/5


Altı Çizili Cümleler:

* Beni neyin uyandırdığından emin olamadım ama gözlerimi kırpıştırınca kendimi bir çift yeşil göze bakarken buldum. Güldüm. "Selam," diye mırıldandım.
Dolgun dudaklarının bir tarafı kalktı. ''Selam, uyuyan güzel...''
Arkasında, gökyüzü kot mavisine dönmüştü. ''Öpücüğünle mi uyandırdın beni?''
''Evet.'' Daemon yere dirseğini dayamış, başını eliyle destekliyordu. Diğer elini karnıma koydu, buna bağlı olarak göğsümde kelebekler uçuştu. ''Sana dudaklarımın gizemli güçleri olduğunu söylemiştim.''


* Çok boktan bir durumdu... Korsan kitapçılardan, en sevdiğin serinin bir sonraki kitabı için bir yıl beklemekten, kitabın en olmadık yerde bitmesinden bile boktandı hem de.



Dipnot: 4. kitap ne zaman çıkcak bilen varsa beni bir aydınlatsın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...