23 Nisan 2014 Çarşamba

WGN America'dan Yeni Dizi : Salem

Tür: Dram, Gerilim
IMDb Puanı: 7,4
Oyuncular: Janet Montgomery, Shane West, Seth Gabel
Ülke : ABD
Yayın Tarihi: 20 Nisan 2014


WGN America’nın ilk orijinal dizisi olacak olan Salem, tarihte Salem Cadı Mahkemeleri olarak bilinen hikâyesiyle bizleri 17. yüzyıla konuk edecek. Bu mahkemeler, cadılık ile suçlanan kişiler için sulh yargıçları tarafından yönetilen yerel mahkemelerdir ve cadılığın cezası ölümdür. Salem, kendisini bir anda bu olayların içerisinde bulan Mary Sibley’in (Janet Montgomery) hayatına odaklanacak.


Evet normalde dizi yorumlarım uzunca sezon izlediğim dizilerin üzerine olurdu ama bu defa farklı. Salem 20 Nisan'da gösterime giren yeni bir dizi. Tesadüf olarak adını gördüğüm ve tabi ki cadılarla ilgili olduğunu tahmin edip tanıtımını izlediğim bir dizi oldu. Tanıtım videosu beni meraklandırınca ilk bölüm çıkar çıkmaz izledim. Açıkçası bana göre dizi gelecek vaat ediyor.  Tabi bu ilk bölümde ki çizgisini bozmazsa böyle olur. Dizi 17.  yüzyılda Salem cadı mahkemelerini konu ediyor. Ve bir yönden de Salem cadılarının çıkış noktasına Mary Sibley üstünden ışık tutuyor.
Başrollerin de A Walk to Remember'den hatırladığımız Shane West ve Fringe'den bildiğimiz yakışıklı FBI polisimiz Seth Gabel var.
Eğer gerilimi ve cadıları seviyorsanız bu dizi tam size göre!
Sizi fragmanla başbaşa bırakıyorum onu izlediğiniz de diziyi de izlemeden duramayacaksınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...