12 Temmuz 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Çıkmasını Beklediğim Kitaplar

Optik'in Kitap Blogu 'nun Cumartesi İlk 10 etkinliğinin bu hafta ki konusu çıkmasını beklediğim kitaplar.
10 tane kitap çıkaramam falan diye düşünüyordum ama benimde beklediğim baya kitap varmış be^^
Özellikle Pegasus Yayınlarının dört göz ile beklediğim kitapları var ve umarım çok beklemem. Birde Artemis var ki işte o beni korkutuyor maalesef. Dilerim ki ben seriyi unutmadan çıkarırlar.
Bu arada sizde etkinliğe katılmak istiyorseniz tık.
Ve postunuzu sosyal medyada #Cumartesiilk10 hastagi ile paylaşmayı unutmayın^^




1. Marie Lu - Prodigy | Pegasus
İlk kitabını 'aşırı' severek okumuştum. Sanırım içimde durdurulamaz bir distopya aşkı var. Rica ediyorum Pegasuscum çok bekletme.

2. Veronica Roth - Four | Artemis
Allah'ım nolur Artemis ben seriyi unutmadan çıkarsın bu kitabı. Her ne kadar bu kitap ile ilgili gerçekliğinden emin olmadığım bir spoi yesem de yine de heyecanla bekliyorum. Söz konusu Tobias. Ve umarım bu kapakla çıkar.

3. Leigh Bardugo - Rain and Rising | Martı
Kitap çıkmadan seriye başlamak istemiyorum ama bir yandan da merak ediyorum. İnşallah hemen çıkar da beni de bu durumdan kurtarır.

4. Susan Ee - Angelfall 3 | DEX
Yine severek okuduğum bir seri umarım son kitap için fazla bekletmez DEX.

5. Rachel Vincent - My Soul to Save | Pegasus
İlk kitabını bir günde bayıla bayıla bayıla okudum. İkinci kitap çıkmış olsaydı hemen o gün alırdım ama maalesef beklemedeyim.

6. Calia Read - Unravel | Yabancı
Tuğçe'nin Kitaplığı 'nda gördüğümden beri merakla bekliyorum.

7.  Laini Taylor  - Days of Blood and Starlight | Artemis
İlk kitabını köpek gibi merak ettiğim halde okuyamıyorum. Neden? 2. kitabın akibeti belli değil.

8.  Abbi Gunes - Fallen Too Far | Pegasus
Pegasus diye biliyorum ama emin olamadım şimdi. Ama merakla beklemedeyim.

9. Alexandra Bracken - The Darkest Minds | Parodi
Böyle karanlık şeyleri seviyorum ve çıksın artık diyorum^^

10. Victoria Aveyard -  Red Queen |  -
Hangi yayınevinden çıkacak bilmiyorum ama kapağı ve konusu ilgimi çekti beklemedeyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...