4 Temmuz 2014 Cuma

Kitap Alışverişi #12

Eveet işte bu yazıyı hazırlamaya bayılıyorum. Her seferinde uzun bir süre kitap almayacağım diye başlıyorum ama bu indirimler ocağıma incir ağacı dikiyor :(
Ha almıcam etmicem diyorum kitap sitesine bir giriyorum kitaplar 5 tl. Nasıl dayanayım? *.*
Gelelim bu indirimden payıma düşenlere;

1. Danielle Martinigol - 100Dünya'nın Gizli Yüzü
Kitabı okuyup yorumlamam için gönderen ON8 kitaba çok teşekkür ediyorum.

2. Maya Banks - Sıcak 
Bayadır istediğim bi kitaptı kızlarla beraber okuyacaktık ama Ecrin bu kitabı 3.90'a alınca gidip kitaba 15 tl vermek zor geliyordu ama bi şekilde kitap döndü dolaştı geldi bana :D



3. Ka Hancock - Kırık Camlar Üzerinde Dans
Uzun zamandır okumayı istediğim bir kitaptı hediye olarak geldi umarım beklentimi karşılar.

4. Miras Üçlemesi - N:K Jemisin 
Sinem ile buluştuğumuz gün öve öve bitirememişti bu seriyi bende merak etmiştim ama almayı ertelemiştim. Kısmet indirimeymiş. Kitapları 5'er tl'den görğnce saldırdım:D

5. Julianna Baggott - Füzyon
Pür'ü aldım daha okumadım ancak seri hakkında çok iyi şeyler duyduğumdan normal fiyatıda baya uçuk olduğundan 5 tl iken almak istedim.

6. Will Hill - 19. Depertman
Yine ilgimi çeken bir DEX kitabıydı 19. Departman indirimdeyken kaçırmak istemedim.

7. Maxime Chattam - Üçlü İttifak
İtiraf ediyorum bu kitap şansa kadere alındı :)

8. Trinity Faegen  - Mefistonun Öpücüğü
Seriyi tamamlamak için alındı.

9. Marianne De Pierres - Kaçış Adası
Konusu ilgimi çekti yine şansa kadere alındı.

10. Elena Johnson - Esaret
Kaç kez almaya yeltendim, kaç kez sepetten çıkarttım bu kitabı daha önce katırlamıyorum. Ama 5tl'ye inince attım sepete^^

11. Holly Black - Lanet İşleyiciler 2 & 3 
Seriyi tamamlamak için alındılar.

12. Tania Carver - Emanetçi
Konusuna bayıldım. Bu kitaptan beklentim çok yüksek. Bakalım umarım yanıltmaz beni.


6 yorum:

  1. ya bu toplu kitap alanlara çok özeniyorum, annemgil kitaba bir anda bu akdar para versem gebertirler beni. :D kitapların hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak bizimkilerde çok kitap almama kızıyor en azından evde okunmamışlar varken ama bu sefer zor olmadı ikna etmesi. Dedim ki eninde sonunda alcam neden 5 tl yerine 25 tl vereyim ki? dedim :D
      Teşekkür ederim^^

      Sil
  2. Herkeste bir kitap alışverişi telaşı ve ben her bloga aynı yorumu yapıyorum. İşte beni anlatan ifade:
    :''''(
    İyi okumalar. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son anda yakalamasam bende aynı ifadeyi yapanlardan olacaktım :/
      Teşekkür ederim:*

      Sil
  3. D&R'ı satın almışsın keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...