26 Temmuz 2014 Cumartesi

Mim # Kendinle Yüzleş!

Kuzum beni mimlemiş :P Dün yazıcaktım bu yazıyı ama uyku daha ağır geldi maalesef. Bu akşama kısmetmiş^^

1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
Geçmişim olmasaydı sanki her şey daha farklı olurdu gibime geliyor yani hiçbir şey değişmezdi yine ben olurdum diyemiyorum maalesef. 

2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?
Annem olmasa bu hayatta kimsem olmazdı. Çünkü ne kadar anlaşmazlıklar yaşasakta her zor durumda yada zor kolay demeden her durumda yanımda olan bir tek annem vardı. Evet yeri geliyor çok kavga ediyoruz ama biz artık anne-kızdan ziyade arkadaş olduk. 
Babamsa bana, babalık nasıl yapılmaz onu ifade ediyor. Annemle beraber bizide boşayan babamız var maalesef. Aramasam aramaz, sormasam sormaz, öldük mü kaldık mı merak etmez yani.

3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
İmkansız diye bir şeyin var olduğuna inanmıyorum sadece imkanlar ve inanç önemli olan. Biraz da doğru zaman gerekli o kadar. Ve 'imkansız' görülen şeyi gerçekten istiyorsam elimden geleni yapardım.

4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
Valla şuan tamamen kaldırım mühendisiyim. İşsiz güçsüzüm. Okulu bırakmak zorunda kalmıştım bazı sebeplerden dolayı sonrada hevesim tamamen kaçtı gitti. Ama bir şeyler var aklımda bakalım. Onun dışında tüm günümü evde kitaplar ve yabancı dizilerle geçiriyorum. Hani biri bana şunu al bunu al diye markete vs yollamasa 9567453456 gün evden çıkmadan yaşarım bu özelliğimde burcumdan geliyor büyük bir ihtimal. Ev kuşu diye tabir edilen karakter benim.

5.Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?
Eğer kalbim kırılmamış olsaydı bu beni yaklaşık 8-9 sene önceye götürürdü. O zamanlarda olduğum gibi neşeli, insanlara daha sevecen yaklaşan, daha kolay güvenebilen. Bir takım değerlere inanan biri olurdum ama maalesef hayat o kadar toz pembe değil.

Kısa ama öz bir mim'di. Ece'ye çok teşekkür ediyorum^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...